דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך קונים את אמונו של הלקוח החשדן? 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 1943 פעמים ]

איך "קונים" את אמונו של הלקוח החשדן?

אחד ממרכיביו הפסיכולוגיים של הלקוח בדרך לקבלת החלטת קניה היא החשדנות. חשדנות היא תכונה טבעית כאשר הלקוח אינו בטוח באם הצעד שלו לרכישה הוא אכן הצעד הנכון: חשדנות כלפי מוצרים בעיקר במוצרים פיזיים וחשדנות כלפי בעלי מקצוע במוצרי שירות.

איך "מנטרלים" את החשדנות בכתיבה שיווקית? באתר בעיקר? איך יוצרים אצל הלקוח מצב שהוא מקבל מספיק ביטחון להוציא את כרטיס האשראי או לחתום על הזמנה?

אחת הטקטיקות בהן מומלץ להשתמש כחלק של כתיבה שיווקית הוא השימוש בלקוחות קיימים.

-   אם יש באמתחתנו לקוחות שהם שמות מוכרים – אפשר להציג את השמות

-   אפשר לתת שמות אנשי קשר של לקוחות מרוצים תוך תיאום מראש איתם שלקוחות חדשים יתקשרו אליהם (אל תפתיעו אותם... תאמו מראש )  

אבל מה עושים כאשר הלקוחות אינם ידועים בציבור?

הפתרון הוא בהצגת סיפורי לקוחות, או במילה המקצועית "עדות", עדות צריכה להיות סיפור שיש בו רגש, יש בו סקרנות, בעיה ופתרון. עדות אמינה כוללת את שם הלקוח, עיר או מקצוע, ואם ניתן גם תמונה.

והרי לכם מספר עדויות מתוך החומר שלי, חלקו בערכת קסם השיווק:

עשו אותי מלכה !                                                         

בסולם של   1–10 אני נותנת למרפאת השיניים "שורש" רחובות ציון 12! איזו מקצועיות! איזה יחס אישי מדהים! איזו אכפתיות של כל אחד מן הרופאים! איזה כיף להגיע לכל טיפול...  

מאז שאני זוכרת את עצמי אני פוחדת מרופאי שיניים... הפה שלי הגיע למצב נוראי. לא ישנתי לילות, התביישתי לחייך, והיה לי קשה לאכול.   

עד שחברה שלי המליצה לי לפנות למרפאת שורש ברחובות. ואני אומרת לכם מכל הלב:אם אתם מתלבטים בבחירת רופא שיניים, או אם בכלל ללכת לרופא שיניים, תפנו מהר לשורש רחובות. כמוני, אתם תופתעו בגדול.

בלה אוסטונובסקי - רחובות

במשיח קרמיקה עברתי חווית שירות מהסרטים!

בחרנו דגם של גרניט פורצלן. העלו לנו לדירה 105 קרטונים! וכשפתחנו החלטנו שהדגם לא מתאים. באי נעימות גדולה התקשרנו לענת... תוך 48 שעות היו לנו 105 קרטונים מדגם אחר...איזה יחס, סבלנות, מקצועיות... כבר הפניתי אליהם למעלה מחמישה לקוחות.

רחל דיין בת ים

על הוובסמינר

הי דני,

לאחר שהצלחתי סוף סוף להכנס, היה מאלף לשבת במחשב עם כוס קפה ולהקשיב לך.

למדתי על העסק שלי - שיש לי המון עבודה. גם לסדר לי בראש את פילוח הלקוחות שלי. וגם לשנות את דף הבית באתר שלי.

כתבתי לך מייל שבו אני מבקשת להירשם לסדנא של ה- 28 כדי להבין מה קניתי בגוגל במילות החיפוש.כל טוב ותודה רבה.

להתראות ב- 28 לחודש

עירית ברנשטיין - השולחן המתוק

איך מקבלים עדויות?

בקשו אותם. בקשו מלקוחות כשהם מאד מרוצים. למעט מצבים של חוסר זמן או סבלנות, עוד לא נתקלתי במצב שבו לקוח מרוצה לא יסכים לכתוב לכם משהו.

היכן ממקמים את העדויות?

עדות היא חלק חשוב מן החומר השיווקי שלכם. הכינו קישורית באתר – "לקוחות מספרים"

שלבו העדויות בחומר שיווקי אחר – במודעה, בעלון, אפילו בדפי זהב ..

דני קרני – יועץ שיווק

למען הכפלת הכנסתכם

www.marketingclub.co.il

דני קרני יועץ שיווק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב